طراحی بنر آنلاین

شنبه 10 مهر 1395
0:26
visualeffects

طراحی بنر آنلاین چند وقتی است که در قالب سیستم های هوشمند به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار میگیرد ، حال تا چه میزان این امر میتواند برای پیشرفت پروژه ما و تاثیر گذاری آن بر روی مخاطب کار ساز باشد . پیشنهاد میکنیم در ادامه این مطلب و راستای مقالات طراحی بنر همراه ما باشید .

افرادی وجود دارند که با دید محدود به موضوع طراحی بنر تبلیغاتی نگاه میکنند و از کنار حساسیت های موجود در طراحی بنر باخبر نیستند . همانطور که در مطالب گذشته به چالش ها و نکات مهم زیادی مانند تاثیر زمان در بنر تبلیغاتی ، افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از بنر ، رنگ بندی مناسب در طراحی بنر و … پرداختیم . هدف ما اشاره به نکات زیر و مهم برای تبلیغ دهندگان و افرادی که احتیاج به سفارش بنر تبلیغاتی دارند داشتیم .

طراحی بنر آنلاین

قبل از هر چیز باید به این آگاه باشیم که آیا طراحی بنر به صورت آنلاین پاسخگوی نیاز ما هست یا خیر ؟ . جواب این سوال را نمی توان به صورت مطلق داد چرا که متغیرات در این بسیار زیاد است ، خیر از افراد توقع زیادی از بنر تبلیغاتی خود ندارد و برای اهداف کوچکتری نیازمند بنر هستند و طبیعاتا آنلاین بودنطراحی ریسک بزرگی برای آنها نخواهد داشت ، طراحی بنر آنلاین به دو صورت انجام می شود که در نوع اول شما می توانید از طریق سایت رضاگراف به صورت آنلاین طراحی بنر خود را ثبت کنید و طراحان ما در سریعترین زمان ممکن یک طرح اختصاصی طراحی بنر گیف برای شما طراحی و تحویل دهند . اما راه دیگر که این روزها روی خط اینترنت در حال انجام است ، طراحی و اجرای بنر توسط مشتری اما به صورت آنلاین توسط پلتفورم و ابزار های در دسترس انجام می پذیرد . البته این طراحی آنلاین توسط مشتری در موارد دیگری مثل طراحی کارت ویزیت ، طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور هم در سراسر دنیا در حال انجام است .

طراحی بنر آنلاین

طراحی بنر آنلاین


مزایا و معایت طراحی بنر آنلاین

آنلاین بودن یک سرویس طراحی به صورت اینترنتی چیز جدید بحساب نمی آید کافی است به کمی قبل تر رجوع کنیم و دست میابیم که در امر طراحی کارت ویزیت که شروع کننده این موضوع هست و در پیرو آن طراحی کاتالوگ و بروشور خدمات بودند که به صورت آنلاین می شد که توسط مشتری انجام و اجرا شود .

مزایای بنر تبلیغاتی آماده یا آنلاین :

دلایل متفاوت برای اینکه چرا افراد از طراحی بنر آنلاین استفاده می کند وجود دارد . شاید بدلیل نپرداختن هزینه جهت طراحی بنر تبلیغاتی به متخصصان امر ، شاید کوتاه تر شدن زمان تولید طرح تا اجرا و شاید سادگی و آماده بودن ابزار و دسترسی آسان و حتی کنجکاوی برای رسیدن به طرح دلخواه به صورت دقیق با توجه به سلیقه شخصی . البته گریزی هم به این موضوع داشته باشیم که گاها کم اعتمادی به طراح متخصص در این باعث استفاده از سرویس آنلاین طراحی بنرخواهد شد .

معایت استفاده از طراحی بنر آنلاین :

بر خلاف سیستم آنلاین کاربر محور ، شما در سپردن طرح به طراح متخصص دارای یک طرح کاملا اختصاصی خواهی شد ، در پلتفورم های آنلاین شما دارای محدودیت های بسیاری هستید که این محدودیت به تنوع فونت ، تنوع محدود آیکون ها ، تصاویر و … مواجه هستید که خلاف را در حالت اختصاصی در اختیار خواهی داشت . بطور مثال شما در سیستم طراحی بنر ، طراحی کارت ویزیت آنلاین یا طراحی کاتالوگ و بروشور تنها باید چند نوع فونت ، تعدادی تصویر آماده ، تعداد محدودی آیکون و …اما در طراحی گرافیک و سپردن آن به طراحان متخصص با طیف وسیعی از موارد فوق میتوانید طراحی وسیع و گسترده تری داشته باشید .

نتیجه گیری : با توجه به اینکه ما در امر طراحی اختصاصی فعالیت میکنیم نمی توانیم به صورت مطلق به شما پیشنهادی دهیم . اما هر دو سیستم در نوع خود دارای ویژگی ها و معایبی هستند . که در اینجا تجربه برای افراد موفق در بازاریابی ، طراحی اختصاصی را به طرح های آماده و از پیش تعریف شده ترجیح می دهند .

عکس در طراحی بروشور نکات کلیدی در طراحی لوگو ایجاد یک طراحی کاتالوگ موفق بنر آنلاین طراحی بنر آنلاین کاتالوگ رنگ مو کارت ویزیت آنلاین طراحی کارت ویزیت آنلاین قیمت طراحی کاتالوگ قیمت کاتالوگ بروشور لایه باز طرح لایه باز بروشور دانلود بروشور لایه باز دانلود طرح لایه باز بروشور قیمت کارت ویزیت قیمت طراحی کارت ویزیت قیمت چاپ کارت ویزیت طراحی لوگو طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی آرم بنر تبلیغاتی طراحی کاتالوگ طراحی بروشور چاپ بروشور طراحی هدر هدر سایت کاور آهنگ طراحی کاور کاور موزیک طرح بنر طراحی کارت ویزیت چاپ کارت ویزیت سفارش کارت ویزیت مقاله کارت ویزیت بروشور کاتالوگ طراحی بنر گیف طراحی بنر فلش بنر گیف طراحی تراکت چاپ بنر تراکت تبلیغاتی بنر فلش مقالات طراحی بنر تعرفه طراحی تعرفه طراحی بنر تعرفه طراحی لوگو تعرفه طراحی بروشور تعرفه طراحی کاتالوگ تعرفه طراحی کارت ویزیت تعرفه طراحی سایت فروشگاه محصولات گرافیکی فروشگاه گرافیک طرح لایه باز طرح لایه باز قالب کارت ویزیت لایه باز طراحی استند طراحی استند نمایشگاهی استند استند تبلیغاتی استند نمایشگاهی شبکه تبلیغات مقالات شبکه تبلیغات تبلیغات کلیکی پوستر محرم پوستر دفاع مقدس طراحی آگاهانه بروشور چه تأثیری در ارتقای برند دارد؟ نمونه طراحی کاتالوگ جایگاه طراحی کارت ویزیت در بین ابزارهای تبلیغاتی اصول ابتدایی برای طراحی بروشور نکات مهم طراحی لوگو فروش زمین



[ بازدید : 177 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
طراحی بنر,بنر تبلیغاتی,طراحی کارت ویزیت,طراحی کاتالوگ,طراحی بروشور
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به افترافکت و گرافیک است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]