شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

افترافکت و گرافیک

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

لزوم ادغام طب سنتی با نظام سلامت/ ظرفیت های طب سنتی تبیین شود

لزوم ادغام طب سنتی با نظام سلامت/ ظرفیت های طب سنتی تبیین شود


کرمان - مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم ادغام طب سنتی با نظام سلامت تاکید کرد و گفت: این امر می تواند به تقویت اقتصاد کشور و ارتقاء سطح سلامت جامعه کمک کند.



به گزارش خبرنگار مهر، محمود خدا دوست عصر دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: سازمان بهداشت جهانی از کشورها خواسته نظام طب سنتی را وارد نظام سلامت کشور خود کنند.


وی افزود: طب سنتی ریشه در باور و فرهنگ های مردم دارد و می توان از ظرفیت پذیرش مردم برای ادغام این طب در نظام سلامت استفاده کنیم. این امر باعث می شود ضمن احترام به فرهنگ و تاریخ کشورمان هزینه های درمانی را کاهش داده و به تقویت اقتصاد کشور و افزایش سطح سلامت افراد جامعه کمک کرد.


خدا دوست با اشاره به اینکه سازمان بهداشت جهانی در عین حال نگرانی هایی در زمینه طب سنتی دارد، بیان کرد: طب های سنتی و مکمل به دلیل اینکه ممکن است مستندات علمی کافی نداشته باشند می تواند از سوی بعضی ها مورد سوء استفاده و افراطی گری قرار گیرد.


وی تصریح کرد: جامعه پزشکی متولی سلامت و خدمات درمانی در کشور است اما ظرفیت طب سنتی را به خوبی نمی شناسد بنابراین ممکن است به قابلیت ها و توانمندی های طب سنتی خیلی توجهی نکند.


خدا دوست گفت: سازمان بهداشت جهانی از کشورها و متولیان سلامت در خواست کرده مقررات و قوانین سفت و سختی را وضع کنند، نظارت ها بر ارائه طب سنتی و مکمل را در کشورهای خود جدی بگیرند.


مشاور وزیر بهداشت با تاکید بر لزوم افزایش اطلاعات و آگاهی مردم افزود: باید سطح خدمات درمانی طب سنتی و مکمل برای مردم تبیین شود و مشخص شود فعالیت چه کسانی مجاز وچه کسانی غیرمجاز است.


خدا با تاکید بر لزوم پرهیز از تبلیغات کاذب و افراطی گری بیان کرد: رسانه ها کمک کردند آگاهی مردم را در این زمینه باید بالا ببریم.


وی ابراز داشت: مردم فکر می کنند طب سنتی درمان طبیعی است پس ضرر و خطر ندارد و به همین دلیل هر فردی اعم از متخصص طب سنتی، عطار، پزشک، همسایه و... دارویی در زمینه طب سنتی تجویز کند تمکین می کنند.


مدیرکل دفتر طب سنتی ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: درمان های طبیعی، سنتی، گیاهان دارویی، قطعا اگر یک جایی اثر در درمان فرد داشته باشند می توانند برای جای دیگر بدن ضرر داشته باشند.


خدادوست بیان داشت: در این زمانه به دلیل اینکه اکثر مردم درگیر بیماری های مزمن و غیر واگیر مانند فشارخون، دیابت، چربی، بیماری قلبی عروقی، چاقی و... هستند و قطعا از داروهای شیمای رایج استفاده می کنند.


وی تاکید کرد: بسیاری از داروهای گیاهی و حتی مصرف یک گیاه می تواند با داورهای شیمیایی تداخل داشته باشد و باید در این زمینه آگاهی مردم را بالا ببریم.


خدادوست ادامه داد: خیلی وقت ها توانمندی ها و ظرفیت های معقول و منطقی طب سنتی ایرانی را به خوبی نمی شناسیم و اگر هم اطلاعی و شناختی در این زمینه نداریم نباید آن را انکار و تکفیر کنیم. باید دانش خود را در این زمینه افزایش دهیم و یا اینکه به متخصصین طب سنتی ارجاع دهیم.


وی گفت: باید از همه ظرفیت های تایید شده جامعه برای ارتقای سلامت و درمان جامعه و مردم استفاده کنیم.


مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان داشت: در حال حاضر ۵۶ سلامت کده طب سنتی و درمانگاه های طب سنتی داریم که توسط مراکز دانشگاهی ارائه می شود خدمات طب سنتی ارائه می کنند.


مدیرکل دفتر طب سنتی ایرانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز داشت: سه سلامتکده در کرمان داریم دانشکده طب ایرانی استان کرمان جزء دانشکده های برتر ما در سطح کشور است.


خدادوست گفت: از سال ۹۶ دو واحد درسی طب سنتی به صورت اجباری به همه گروه های پزشکی اضافه شد و پزشکان هر سال در دوره های کوتاه مدت بازآموزی دوره های طب سنتی کوتاه مدت شرکت می کنند.


کد خبر 4406159

mehrnews.com/news/4406159

همایش عاشورا محور وحدت مذاهب اسلامی در قروه برگزار شد

همایش عاشورا محور وحدت مذاهب اسلامی در قروه برگزار شد


قروه- همایش عاشورا محور وحدت مذاهب اسلامی با هدف تقویت وحدت میان شیعه و سنی و انسجام میان مردم در شهرستان قروه برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز دوشنبه همایش عاشورا محور وحدت مذاهب اسلامی به همت سازمان تبلیغات اسلامی قروه و ماهنامه مهر دلبران در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد.


رئیس تبلیغات اسلامی قروه اهداف این همایش را تقویت وحدت بین مذاهب اسلامی با استفاده از محوری ترین مبحث مربوط به واقعه عاشورا و قیام امام حسین (ع) دانست.


به گفته حجت الاسلام علی محسن منتشلو استفاده از ظرفیت های هنری و علمی اساتید، پاسخ به توطئه های تفرقه افکنانه در جامعه، همگرایی و همدلی و انسجام میان مردم و ... از دیگر اهداف این همایش هستند.


وی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه که از هر طرف مورد هجه قرار گرفته، اظهار داشت: این همایش به دنبال بیان اهداف قیام عاشورا منجمله انسانیت است و در واقع امام حسین (ع) به دنبال این بود که در سایه دین انسانیت را زنده کند.


کد خبر 4405806

mehrnews.com/news/4405806

استقبال لبنانی‌ها از هفته فرهنگی قم/ عرضه تولیدات قم در نبطیه

هفته فرهنگی - اقتصادی قم در لبنان


قم - هفته فرهنگی اقتصادی قم در شهر نبطیه لبنان در حال برگزاری است که مورد استقبال گسترده مردم شهرهای مختلف لبنان قرار گرفته است.


خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - مهدی بخشی سورکی: روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه بود که هفته فرهنگی اقتصادی قم در لبنان و در شهر نبطیه با برپایی مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز کرد که این ایام مقارن با روزهای پیروزی جبهه مقاومت در انتخابات پارلمان این کشور بود.



نمایشگاه هفته فرهنگی اقتصادی قم در لبنان شامل بخش‌های مختلفی است که در مجموع در ۴۰ غرفه در مساحتی به وسعت بیش از ۳ هزار متر مربع در مجتمع ۶ طبقه‌ای و تازه احداث ریفولی واقع در خیابان مرجعیون برپا شده است.


در مراسم افتتاحیه شخصیت‌های برجسته مذهبی و سیاسی لبنان و جمهوری اسلامی ایران از جمله سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، محمد رعد رئیس فراکسیون الوفاء للمقاومه مجلس لبنان، دکتر فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، دکتر شریعتمدار رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و برخی دیگر از مقامات استان قم از جمله یونس عالی‌پور معاون امور زائرین استانداری قم و دیگر مقامات محلی شهر نبطیه و نیز مسئولانی از حزب الله لبنان حضور داشتند.


در ابتدای ورودی نمایشگاه سردر زیبایی با تصویری از صحن طلای حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها نصیب و در بخش ورودی داخلی نمایشگاه نیز دو تصویر بزرگ از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها نصب شده است که بسیاری از بازدید کنندگان با آن عکس یادگاری می‌گیرند.




اولین غرفه مربوط به نمایشگاه عکس‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها است که ۳۰ عکس از نقاط مختلف حرم مطهر بانوی کرامت که توسط امیر حسامی نژاد عکاس قمی به ثبت رسیده وجود دارد و در کنار آن غرفه ساخت ضریح مطهر حضرت سیدالشهدا علیه السلام است که تصاویر و پخش فیلم از کلیه مراحل ساخت ضریح جدید را به تصویر می‌کشد؛ خیلی از بازدید کنندگان از این ماجرا اطلاع نداشتند که این ضریح در مدت ۶ سال در قم ساخته شده که ارائه توضیحات برای مردم جالب توجه است.


وجود پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) در نمایشگاه


در این غرفه پرچم گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) که به گفته مسئولین غرفه بیش از چهار ماه در گنبدخانه حرم سیدالشهدا(ع) قرار داشته بازدیدکنندگان را به سمت خود می‌کشاند و هر کدام با بوسه بر آن تبرکش می‌کنند و در بخش خروجی نیز از آنان با تبرکی‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و حرم مطهر رضوی پذیرایی می‌شود.


بازدید کنندگان همچنین در این غرفه از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و حرم مطهر رضوی با استفاده از عینک‌های سه بعدی زیارت مجازی به جای می‌آورند.




در ادامه غرفه‌های، حوزه علمیه قم و مجمع تقریب مذاهب قرار دارد که بیشتر کتاب‌های تألیف شده به زبان عربی در آن به چشم می‌خورد.


در طرف دیگر ورودی نمایشگاه غرفه‌های شهرداری قم و شهرداری نبطیه قرار دارد که در آن پروژه‌های عمرانی این شهرها به نمایش در آمده و اقلام تبلیغاتی به بازدیدکنندگان اهدا می‌شود و غرفه مسجد مقدس جمکران هم در همین سمت است که مسئولان غرفه به معرفی این مسجد مقدس می‌پردازند.


دو غرفه‌ای که بیشترین بازدیدکنندگان را در طبقه اول نمایشگاه دارد غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم است که در یکی از این غرفه‌های بیش از ۱۲۰ اثر هنری در قالب‌های مختلف خوشنویسی، طراحی، پوستر، گرافیک و ...وجود دارد.


۵ نفر از اساتید برجسته رشته‌های مختلف هنری استان قم نیز کارگاه‌های زنده در این غرفه برگزار می‌کنند که برای لبنانی‌ها بسیار جذاب است و اساتید به سفارش بازدیدکنندگان نوشته درخواستی آنان را خوشنویسی می‌کنند که با وجود ازدحام در این غرفه اما بازدیدکنندگان وقت زیادی را به انتظار می‌نشینند تا نوبت به آنان شود.


ورکشاپ‌های نقاشی توسط استاد مقدادی، ورکشاپ‌های خوشنویسی توسط استاد طاووسی و رضاییان، ورکشاپ‌های مینیاتور توسط استاد فقیهی و ورکشاپ گرافیک توسط استاد قراگوزلو در این غرفه برگزار می‌شود.


نمایش ۷۰ تابلوی معرق و منبت از چوب


یکی دیگر از غرفه‌هایی که با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دایر شده نمایش ۷۰ تابلوی معرق و منبت از چوب است که بر روی آن آیات و روایات و نیز اسامی متبرک ائمه معصومین به زیباترین صورت ممکن نوشته شده است.




در غرفه شهدا و مقاومت نیز تصاویر شهدای برجسته دفاع مقدس و مدافعان حرم به نمایش در آمده است و در بخشی نیز ادوات جنگی و نظامی قرار داده شده تا نوجوانان و کودکان با آن عکس یادگاری بگیرند و اتفاق خوب دیگر این غرفه و فراخوانی است برای مردم لبنان تا برای رهبر معظم انقلاب اسلامی نامه و دلنوشته خود را در دفتر یادداشت مخصوصی که در غرفه قرار داده شده بنویسند که هم اکنون صفحات زیادی از این دفتر پر شده است از پیام‌های مردمی که قرار است در پایان کار نمایشگاه به دفتر مقام معظم رهبری تحویل داده شود.


غرفه‌های کودک و نوجوان در نمایشگاه هفته فرهنگی اقتصادی قم در لبنان نیز با استقبال خوب خانواده‌ها و کودکان لبنانی مواجه شده و در این غرفه‌ها که به همت کانون پرورش‌های فکری کودکان و نوجوانان استان قم دایر شده است؛ بخش‌هایی همچون بازی‌های فکری و سنتی، نقاشی کودکان، ساعت خورشیدی، چادر اسمان نما، تلسکوپ در بیرون از نمایشگاه برای کودکان برنامه دارند.


موسسه تبیان و موسسه بنیسی در زمینه شهربازی معارفی و بازی‌های رایانه‌ای و نیز موسسه افق اندیشه موعود ویژه کودکان در این نمایشگاه غرفه دارند که برنامه‌های متنوع آنها موجب سرگرمی کودکان و نوجوانان می‌شود.


اجرای ورزش باستانی توسط ۵ نفر از ورزشکاران استان قم


یکی دیگر از برنامه‌هایی که مورد استقبال مردم لبنان و شهر نبطیه در نمایشگاه هفته فرهنگی قم قرار گرفته، بخش اجرای ورزش باستانی توسط ۵ نفر از ورزشکاران استان قم است که علی اکبر خاکدوست عضو تیم ملی نوجوانان است که در طول روز چندین نوبت اجرا دارند و هر بار که صدای زنگ مرشد بلند می‌شود ه

mehrnews.com/news/4297564

معرفی نرم افزار افتر افکت Adobe After Effects

معرفی نرم افزار افتر افکت Adobe After Effects

افتر افکت ( Adobe After Effects ) یک برنامه دیجیتالی برای جلوه های بصری، تصاویر متحرک و ترکیب بندی است که توسط شرکت Adobe Systems ساخته شده است و در فرایند پس از تولید فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد استفاده قرار می گیرد. در میان کارهای دیگر، از نرم افزار افتر افکت می توان برای ایجاد افکت پرده سبز، روتوسکوپی، ترکیب بندی و انیمیشن سازی استفاده کرد. همچنین می توان ازنرم افزار After Effects به عنوان یک ویرایشگر غیرخظی، ویرایشگر صدا و کدگذاری رسانه ای استفاده کرد.

محیط کاربری نرم افزار adobe after effects


( مقاله کامل معرفی ویژگی های جدید افتر افکت سی سی ۲۰۱۸ را در این صفحه بخوانید )


محیط کاربری نرم افزار adobe after effects


تاریخچه نرم افزار افتر افکت

After Effects در ابتدا توسط شرکت علم و هنر (Company of Science and Art) در شهر پراویدنس ایالت رود آیلند ساخته شد و دو ورژن اول ۱.۰ و ۱.۱ این نرم افزار توسط این شرکت عرضه شدند. شرکت Aldus در جولای سال ۱۹۹۳ این شرکت را به همراه نرم افزار افتر افکت خرید و خود این شرکت به همراه نرم افزار PageMaker در سال ۱۹۹۴ توسط شرکت Adobe‌ خریداری شد. اولین نسخه افتر افکت شرکت ادوبی، ورژن ۳ بود.


در زیر فهرستی از ورژن های نرم افزار After Effects در طی سال ها به همراه دو ورژن اول که توسط شرکت CoSA عرضه شده است، آورده شده است.


فهرست ورژن های نرم افزار After Effects

نرم افزار افتر افکت نسخه: ۱.۰ – تاریخ: ژانویه ۱۹۹۳ – شرکت: CoSA – اسم رمز: Egg


ویژگی‌های اصلی اضافه شده: ترکیب بندی لایه ای به همراه ماسک، افکت، Transform، Keyframe. فقط برای سیستم عامل Mac.


نرم افزار افتر افکت نسخه: ۱.۱ – تاریخ: می ۱۹۹۳ – شرکت: CoSA – اسم رمز: ندارد


ویژگی‌های اصلی اضافه شده: افکت های بیشتر


نرم افزار افتر افکت نسخه: ۲.۰ – تاریخ: ژانویه ۱۹۹۴ – شرکت: Aldus – اسم رمز: Teriyaki


ویژگی‌های اصلی اضافه شده: پنجره Time Layout، پشتیبانی از Image Sequence، موشن بلور، رندرگیری چند سیستمی، ترکیب فریم، پروکسی ها.


نرم افزار افتر افکت نسخه: ۲.۰.۱ – تاریخ: می ۱۹۹۴ – شرکت: Aldus – اسم رمز: ندارد


ویژگی‌های اصلی اضافه شده: ورژن مربوط به Power Macintosh (PPC).


نرم افزار افتر افکت نسخه: ۳.۰ – تاریخ: اکتبر ۱۹۹۵ – شرکت: Adobe – اسم رمز: Nimchow


ویژگی‌های اصلی اضافه شده: Render queue، Bezier Masking، کمک های Keyframe (Wiggler، Motion Sketch و Smoother)، چندین افکت در هر لایه، افکت پرده سبز پیشرفته، نمودار Velocity، ردیابی حرکت ۱/۲/۴ نقطه ای، Motion Math، اولین نسخه ژاپنی، حالت های Layer Transfer، فایل های Illustrator دائما rasterize شده، فتوشاپ به عنوان Comp import به همراه لایه/ حالت Transfer/ پشتیبانی از کانال آلفا، ۳:۲ Pulldown، پشتیبانی از پیکسل های غیرمربعی.


نرم افزار افتر افکت نسخه: ۳.۱ – تاریخ: آوریل ۱۹۹۶ – شرکت: Adobe – اسم رمز: ندارد


ویژگی‌های اصلی اضافه شده: فرمت های فایل، چند پردازشی، آخرین نسخه ۶۸۰×۰ برای سیستم عامل Mac.


نرم افزار افتر افکت نسخه: ۳.۱ (ویندوز ۹۵/NT) – تاریخ: می ۱۹۹۷ – شرکت: Adobe – اسم رمز: Dancing Monkey


ویژگی‌های اصلی اضافه شده: اولین نسخه ویندوز، منوهای محتوایی، اولین نسخه های فرانسوی و آلمانی؛ در نوامبر سال ۱۹۹۷، افکت path Text‌ و خروجی GIF متحرک برای کاربران ثبت شده نسخه ۳.۱ بطور رایگان عرضه شد.


نرم افزار افتر افکت نسخه: ۴ – تاریخ: ژانویه ۱۹۹۹ – شرکت: Adobe – اسم رمز: ebeer


ویژگی‌های اصلی اضافه شده: پنجره های تب، ستون های لایه زمان قابل حرکت، چندین ماسک در یک لایه، افکت‌های Warping، Particle Playground، افکت های صوتی، افکت Transform، لایه های تنظیمات، پالت تراز کردن، خط کش ها و خطوط راهنما، پیش نمایش RAM، glow ها و بلورها دیگر در لبه لایه بریده نمی شوند، وارد فایل های Premiere، پشتیبانی از لایه های Illustrator، رنگ های برچسب در خط زمانی، اولین نسخه همزمان برای Mac و ویندوز.


نرم افزار افتر افکت نسخه: ۴.۱ – تاریخ: سپتامبر ۱۹۹۹ – شرکت: Adobe – اسم رمز: Batnip


ویژگی‌های اصلی اضافه شده: نمای نمودار گردشی، Watch Folder، افکت‌های کانال ۳D، دستور Collect Files، auto deinterlacing، لایه‌های Sequence، ذخیره کردن افکت های مورد علاقه (با فرمت .ffx)، fill/stroke جداگانه برای متن، پشتیبانی از تصاویر با اندازه ۳۰,۰۰۰×۳۰,۰۰۰.


نرم افزار افتر افکت نسخه: ۵ – تاریخ: آوریل ۲۰۰۱ – شرکت: Adobe – اسم رمز: Melmet


ویژگی‌های اصلی اضافه شده: لایه های سه بعدی، نورهای سه بعدی، پیش نمایش های پویا، parenting، نقاشی Vector، expression ها، pick whip، ماسک های طراحی/ویرایش در پنجره Comp، پکیارچگی پلاگین های Atomic Power (Foam، Wave World، card dance، shatter، vegas)، رنگ ۱۶ بیت در ازای هر کانال، پشتیبانی از حالت نیمه شفافیت Illustrator، خروجی به عنوان SWF، رنگ های ماسک، موشن بلور ماسک، گسترش ماسک، پیش نمایش RAM از قسمت مورد نظر، وارد کردن ماسک های Vector فتوشاپ ۶، وارد کردن PDF، Solo Switch، مقادیر scrubbable property، workspace های اختصاصی، ترتیب بندی افکت ها، اصلاح RAR، نشان دادن فایل روی دیسک، کاهش دادن پروژه، بریدن Comp به اندازه ناحیه کاری، بیشتر از ۲ گیگ خروجی فیلم.


نرم افزار افتر افکت نسخه: ۵.۵ – تاریخ: ۷ ژانویه ۲۰۰۲ – شرکت: Adobe – اسم رمز: Fauxfu


ویژگی‌های اصلی اضافه شده: رندرر سه بعدی پیشرفته، چندین نمای سه بعدی، وارد کردن اطلاعات دوربین، سایه های رنگی، لایه های Projection، پالت افکت ها، کارهای پس از رندر، نورپردازی پیشرفته، Smart Mask، Loop کردن از طریق expression ها، خروجی Realmedia، کنترلرهای expression، شامل شدن Zaxwerks 3D Invigorator Classic؛ اولین نسخه OS X.


http://aryagostarafzar.com/articles/after-effects/

بررسی تکنیک پارالاکس

بررسی تکنیک پارالاکس


سلام…


از تکنیک هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد در صنعت موشن گرافیک ، تکنیک Parallex یا همان 2.5 بعدی است که این روزها trend شده است و حتی قالب های آماده نیز این تکنیک را امان نداده اند و طرفداران زیادی پیدا کرده است.



در این تکنیک همانند فضای Real آبجکت هایی که به دوربین نزدیکتر هستند حرکت سریعتری نسبت به آبجکت هایی که از آن دور هستند دارند


برای پیاده سازی این تکنیک همراه می شویم با Joe Fellows که دست بزنی دارد در این تکنیک و به ما پروسه اجرا را از عکاسی تا خروجی نهایی نشان می دهد و راهنمایی های خوبی هم در این رابطه می کند .




یکی از کارهای Joe Fellows با استفاده از تکنیک Parallex که جوایز مختلفی هم گرفته و او را به یکی از صاحب سبک ها بدل کرده در ادامه می بینیم




تشکر ویژه میکنم از آقای سید محمد موسوی که زحمت این مطلب همچنین دوبله ویدئوی اول رو کشیدند… کارشون بسیار عالی بود


وبلاگ ایشون motiongraphic.blog.ir هست که میتونید از مطالبشون استفاده کنید..




همچنین در این مورد، وبسایت DropTuts یک محصول ویژه برای آموزش کامل تکنیک پارالکس در نظر گرفته که میتونید ملاحظه کنید..

http://droptuts.com/parallax-technique/

حکایت شاعری که تلاش کرد شعر و شعور را پیوند دهد

محمدرضا آغاسی

سخن از مرحوم محمدرضا آقاسی است؛ شاعری که تلاش کرد تا شعر و شعور را پیوند دهد و با زبان و قلم، از مذهب و حق دفاع کند.

خبرگزاری مهر – گروه فرهنگ: امروز و از ساعت ۱۸ در قطعه ۲۵ بهشت زهراء (س)، دوازدهمین سالگرد درگذشت شاعر شوریده آئینی، مرحوم محمدرضا آقاسی برگزار می شود؛ شاعری که از نوجوانی می سرود و محضر استادانی مانند مرحوم مهرداد اوستا و یوسفعلی میرشکاک را درک کرد.


او رسالت زبان و قلم شاعر شیعه را، در بیان حق و سرودن از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می دانست و از این رو، خود، مثنوی شیعه را در ابیات متعددی سرود و به یادگار گذاشت:


ساقی امشب باده از بالا بریز

باده از خُمخانه ی مولا بریز

باده ای بی رنگ و آتشگون بده

زانکه دوشم داده ای؛ افزون بده

ای انیس خلوت شبهای من

می چکد نام تو از لبهای من

محو کن در باده ات جام مرا

کربلایی کن سرانجام مرا

یا علی، درویش و صوفی نیستم

فاش می گویم که کوفی نیستم

موجها را می شناسی مو به مو

شرحی از زلف پریشانت بگو

باز کن دیباچه ی توحید را

تا بجوید ذره ای خورشید را

یا علی بار دگر اعجاز کن

مُشتهای کوفیان را باز کن

باز کن چشمان نازآلوده را

بنگر این چشم نیاز آلوده را

شاهد اقبال در آغوش کیست؟

کیسه نان و رطب بر دوش کیست؟

کیست آن کس کز علی یادی کند؟

بر یتیمان من امدادی کند؟

دست گیرد کودکان درد را

گرم سازد خانه های سرد را

شد زمین لبریز مسکین و یتیم

ما گرفتار کدامین هیئتیم

با یتیمان چاره "لا تَقهَر" بُوَد

پاسخ سائل "و لا تَنهَر" بود

دست بردار از تکبر وز خطا

شیعه یعنی جود و احسان و عطا

یا علی، امروز تنها مانده ایم

در هجوم اهرمن ها مانده ایم

یا علی، شام غریبان را ببین

مردم سر در گریبان را ببین

گردش گردونه را بر هم بزن

زخمهای کهنه را مرهم بزن


حیدرا یک جلوه محتاج تو ام

دار برپا کن که حلّاج تو ام

جلوه ای کن تا که موسایی کنم

یا به رقص آیم؛ مسیحایی کنم

یک دو گام از خویشتن بیرون زنم

گام دیگر بر سر گردون زنم

گام بردارم؛ ولی با یاد تو

سر نهم بر دامنِ اولاد تو


او در ادامه این ابیات، نوای مظلومیت شیعه را سر می دهد؛ نوایی که البته با شور و حرارت اجرای خود او در زمان حیاتش و در جای جای ایران اسلامی و حتی در کشورهای دیگر جهان، شنیدنی تر است:

شیعه یعنی شرح منظوم طلب

از حجاز و کوفه تا شام و حلب

شیعه یعنی یک بیابان بی کسی

غربت صد ساله بی دلواپسی

شیعه یعنی صد بیابان جستجو

شیعه یعنی هجرت از من تا به او

شیعه یعنی دست بیعت با غدیر

بارش ابر کرامت بر کویر

شیعه یعنی عدل و احسان و وقار

شیعه یعنی انحنای ذوالفقار

از عدالت گر تو می خواهی دلیل

یاد کن از آتش و دست عقیل

جان مولا حرف حق را گوش کن

شمع بیت المال را خاموش کن

این تجمّلها که بر خوان شماست

زنگ مرگ و قاتل جان شماست

شیعه یعنی وعده ای با نان جو

کشت صد آئینه تا فصل درو

شیعه یعنی قسمت یک کاسه شیر

بین نان خشک خود با یک اسیر

گر چه قرآن را مُرتّب خوانده ایم

از قلم نقش مرکب خوانده ایم

سوره ها خواندیم بی وقف و سکون

کس نشد واقف به سر "یسطرون"

تا به کی در لفظ مانی همچو من؟

سِیرِ معنا کن چو هفتاد و دو تن

شیعه یعنی عشقبازی با خدا

یک نیستان تکنوازی با خدا

شیعه یعنی هفت خطی در جنون

شیعه توفان می کند در کاف و نون

شیعه یعنی تندر آتش فروز

شیعه یعنی زاهد شب، شیر روز

شیعه یعنی شیر، یعنی شیر مرد

شیعه یعنی تیغ عریان در نبرد

شیعه یعنی تیغ، تیغ موشکاف

شیعه یعنی ذوالفقار بی غلاف

شیعه یعنی سابقون، السابقون

شیعه یعنی یک تپش عصیان و خون


آقاسی در ادامه، کربلا را بارزترین جلوه شیعه بر می شمرد و با نام آوردن از شاعران پُر آوازه ای مانند "کُمیت" و "فَرَزدَق" می آورد:

شیعه باید آبها را گل کند

خط سوم را به خون کامل کند

خط سوم خط سرخ اولیاست

کربلا بارزترین منظور ماست

شیعه یعنی بازتاب آسمان

بر سر نی جلوه رنگین کمان

شیعه یعنی امتزاج نار و نور

شیعه یعنی رأس خونین در تنور

شیعه یعنی هفت وادی اضطراب

شیعه یعنی تشنگی در شط آب

شیعه یعنی دعبل چشم انتظار

می کشد بر دوش خود چل سال دار

شیعه باید همچو اشعار کُمِیت

سر نهد برخاک پای اهل بیت (ع)

یا فرزدق وار در پیش هُشام

ترک جان گوید به تصدیق امام

مادر موسی که خود اهل بلاست

جرعه نوش از باده ی جام بلاست

در تب پژواک بانگ الرحیل

می نهد فرزند بر دامان نیل

نیل هم خود شیعه مولای ماست

اکبر اوییم و او لیلای ماست


و این هم ابیاتی از او برای حضرت سیدالشهداء (ع) که آن حضرت را، زُهره منظومه حضرت زهرا (س) می خواند:


سلام بر تو و نیزه ای که حامل توست

به محملی که درونش تمامی دل توست

سلام بر تو بر زلف عنبر افشانت

نگاه غم زده ی زینب پریشانت

دشت پر از ناله و فریاد بود

سلسله بر گردن سجاد بود

فصل عزا آمد و دل غم گرفت

خیمه ی دل بوی محرم گرفت

زُهره ی منظومه ی زهرا، حسین

کُشته افتاده به صحرا حسین

دست صبا زلف تو را شانه کرد

بر سر نی خنده مستانه کرد

چیست لب خشک و ترک خورده ات

چشمه ای از زخم نمک خورده ات

روشنی خلوت شبهای من

بوسه بزن بر تب لبهای من

تا ز غم غربت تو تب کنم

یاد پریشانی زینب کنم

آه از آن لحظه که بر سینه ات

بوسه نشاندند لب تیرها

آه از آن لحظه که بر پیکرت

زخم کشیدند به شمشیرها

آه از آن لحظه که اصغر شکفت

در هدف چشم کمانگیرها

آه از آن لحظه که سجاد شد

همنفسِ ناله ی زنجیر ها

قوم به حج رفته، به حج رفته اند

بی تو در این بادیه کج رفته اند

کعبه تویی کعبه به جز سنگ نیست

آینه ای مثل تو بی رنگ نیست

آینه ی رهگذر صوفیان

سنگ، نصیب گذر کوفیان

کوفه دم از مهر و وفا می زدند

شام تو را سنگ جفا می زدند

کوفه اگر آینه ات را شکست

شام از این واقعه طرفی نبست

کوفه اگر تیغ و تَبَرزین شود

شام اگر یکسره آذین شود

بی سر و سامان تو ام یا حسین

دست به دامان تو ام یا حسین

جان علی سلسله بندم مکن

گردم؛ از این خاک بلندم مکن

عاقبت این عشق هلاکم کند

در گذر کوی تو خاکم کند

تربت تو بوی خدا می دهد

بوی حضور شهدا می دهد

مشعر حق، عزم منا کرده ای

کعبه ی شش گوشه بنا کرده ای

تیر، تنت را به مصاف آمدست

تیغ سرت را به طواف آمدست

چیست

http://www.mehrnews.com/service/Culture

-

-

-

-

--

-

-

-

متن آگهی فروش زمین

نمونه متن اگهی فروش زمین

نمونه متن آگهی فروش آپارتمان

dubai logo design logo design تصمیم شعار تصمیم الملصق banner design dubai banner design business card design dubai business card designتصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگوطراحی آرم طراحی لوگو حرفه ای طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر حرفه ای

کاتالوگ اینترنتی آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی حرفه ای کارت ویزیت طرح لایه باز دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت .طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک ,طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ ,هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس ,فروشگاه محصولات گرافیکی ,طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین

مشاوره حقوقی وکیل وکیل یاب موسسه حقوقی وکیل حقوقی موسسه حقوقی تهران فروش زمین کرج فروش زمین شمال آگهی فروش زمین فروش زمین تهران خرید زمین کرجخرید زمین حومه کرج املاک سرمایه کارشناسی ملک گرافیک ابزار گرافیک دانلود گرافیک سایت گرافیک مجله گرافیک مجله های گرافیکی سایت تخصصی گرافیک همیار گرافیک

معرفی هیات تجدیدنظررسیدگی به تخلفات ناشران و خرید ۲میلیاردی ارشاد

طرح کتاب طرح ادبیات

معرفی اعضای هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران حاضر در نمایشگاه کتاب تهران و خرید ۲میلیاردی وزارت ارشاد از ناشران از جمله خبرهای مهم حوزه کتاب در این هفته هستند.

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ: گزارش «یک هفته با کتاب» این هفته، گزارش نسبتا کم خبری است و در مجموع ۸ خبر را شامل می شود. به طور طبیعی پس از پایان نمایشگاه کتاب تهران، توقع چنین شرایطی در زمینه اخبار حوزه ادبیات و نشر وجود دارد.



گزارش این هفته ۴ خبر داخلی و ۴ خبر خارجی را شامل می شود که در ادامه این گزارش، به مرور آن ها در هفته ای که گذشت، می پردازیم.


معرفی اعضای هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران درنمایشگاه


طبق یکی از خبرهای روز دوشنبه این هفته، سید عباس صالحی رئیس سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با صدور احکام جداگانه‌ای، رئیس و اعضای «هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» را منصوب کرد.


ارائه توضیحات درباره هیات تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران


دیروز چهارشنبه ۳ خرداد خبری منتشر شد که طبق اطلاعات مندرج در آن، نیکنام حسین‌پور رئیس هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره تشکیل این هیات گفت: با توجه به برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی در آینده نزدیک، این هیات وظیفه رسیدگی به اعتراض ناشران نسبت به احکام صادر شده در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بر عهده دارد. همچنین با توجه به صدور برخی از احکام در روزهای آخر نمایشگاه، این احتمال وجود دارد که برخی از ناشران از احکام صادر شده آگاه نباشند.


وی با اشاره به فرصت ناشران برای ارایه مستندات خود به این هیات گفت: ناشران معترض به احکام صادر شده می‌توانند مستندات خود را به دبیرخانه «هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات ناشران سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» واقع در دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی ارسال کنند تا در جلسات این هیات به شکایات آن‎ها رسیدگی شود.


حسین‌پور درباره زمان برگزاری نخستین جلسه این هیات نیز گفت: نخستین جلسه این هیات در اوایل هفته آینده برگزار خواهد شد.


خرید بیش از ۲میلیارد تومانی وزارت ارشاد از ناشران


یکی از خبرهای روز سه شنبه این هفته، تصویب خرید بیش از ۲۱ میلیارد ریال کتاب توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.


در جلسات ٥٦۹ و ٥۷۰ این هیات ۷۴۲ عنوان در ۱۰۹ هزار و ۴۰۰ نسخه به مبلغ ۲۱ میلیارد و ۸۶۳ میلیون و ۶۵۲ هزار ریال (بیست و یک میلیارد و هشتصد و شصت و سه میلیون و ششصد و پنجاه و دو هزار) ریال جهت خرید مورد تصویب قرار گرفت.


کاهش ۱۴ درصدی قیمت متوسط کتاب از سال گذشته تا امسال


بر اساس آمار و اطلاعات کتاب‌های ثبت شده در سایت موسسه خانه کتاب در فروردین ۱۳۹۶ تعداد ۲ هزار و ۹۹۳ عنوان کتاب منتشر شده است که در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته (۲ هزار و ۶۸۴) ۱۲ درصد رشد را تجربه کرده است.


بر اساس این آمار که روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت منتشر شد، قیمت متوسط کتاب در فروردین ماه سال گذشته ۱۴ هزار و ۷۸۳ تومان بوده که در مقایسه با فروردین ماه سال جاری با کاهش ۱۴ درصدی به ۱۲ هزار و ۷۱۹ تومان رسیده است.


قدردانی رئیس اتحادیه‌ ناشران ایتالیا برای حضور در نمایشگاه تهران


طبق خبری هم که دیروز چهارشنبه ۳ خرداد منتشر شد، رئیس اتحادیه‌ ناشران ایتالیا (AIE) مهمان ویژه سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با ارسال نامه ای به امیرمسعود شهرام نیا قائم مقام این دوره از نمایشگاه کتاب تهران از حُسن میزبانی این نمایشگاه، قدردانی کرد.


امضای تفاهمنامه فرهنگستان زبان و ادبیات با ترم ترم


این خبر هم روز یکشنبه منتشر شد و به موجب اطلاعات آن، غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و گابریله ساوبرر، مدیر ترم ترم، یادداشت تفاهم همکاری‌ای را حوزه علم اصطلاح‌شناسی امضاء کردند.


ترم‌ترم دادگان اصطلاح‌شناختی چندزبانه‌ای است که منحصراً به علم اصطلاح‌شناسی اختصاص دارد. در حال حاضر این دادگان دارای بخش‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و یونانی (به ترتیب با حدود ۱۹۰۰، ۱۳۵۰، ۹۵۰ و ۱۱۰۰ اصطلاح) است.


بر اساس این یادداشت تفاهم مصوّبات فرهنگستان زبان و ادب فارسی در حوزۀ علم اصطلاح‌شناسی به فرهنگ ترم‌ترم (TermTerm) افزوده خواهد شد. طبق این یادداشت تفاهم همچنین مقرر شده است مصوّبات فرهنگستان در حوزۀ علم اصطلاح‌شناسی نیز در بخش زبان فارسی وبگاه ترم‌ترم (www.termterm.org) به نمایش درآید.


ممنوعیت واردات و صادرات هرگونه کتاب در تاجیکستان


وزارت فرهنگ تاجیکستان واردات و صادرات هرگونه کتاب را بدون اجازه نامه مخصوص ممنوع کرد. این خبر روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت منتشر شد و به موجب آن و طبق سخنان شیرعلی خواجه‌اف مدیر شعبه حفظ و استفاده میراث تاریخی و فرهنگی وزارت فرهنگ تاجیکستان، شهروندان این کشور برای ورود و یا خروج کتاب بدون توجه به موضوع و تعداد آن باید از وزارت فرهنگ اجازه بگیرند. این قانون برای همه کشورها و همه کتب، بدون در نظر گرفتن خط و زبانشان، یکسان عمل می‌کند.


خواجه اف در این باره گفت: این قانون در مورد انتقال کتاب نیز وجود دارد؛ زیرا این اواخر کارمندان گمرک در مرزها کتاب‌هایی را که به زبان فارسی یا خط عربی نوشته شده‌اند، از مسافران مصادره ‌کرده‌اند.


برگزاری نمایشگاه تصویرگری فرشید مثقالی در چین


براساس یکی از اخبار روز شنبه ۳۰ اردیبهشت، نمایشگاه سیاری که از سال گذشته با نمایش آثار برتر مسابقه هانس کریستین اندرسن آغاز به کار کرده، پس از سفر به تایپه و کاوهسیانگ در کشور تایوان، به تازگی به شانگهای رسیده است.


این نمایشگاه که از ۹ اردیبهشت در شهر شانگهای چین آغاز به کار کرده است تا ۶ مرداد ۹۶ آثار فرشید مثقالی را نمایش می‌دهد.

http://www.mehrnews.com/service/Culture

-

--

-

-

-

-

--

-

-

-

متن آگهی فروش زمین

نمونه متن اگهی فروش زمین

نمونه متن آگهی فروش آپارتمان

dubai logo design logo design تصمیم شعار تصمیم الملصق banner design dubai banner design business card design dubai business card designتصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگوطراحی آرم طراحی لوگو حرفه ای طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر حرفه ای

کاتالوگ اینترنتی آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی حرفه ای کارت ویزیت طرح لایه باز دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت .طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک ,طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ ,هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس ,فروشگاه محصولات گرافیکی ,طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین

مشاوره حقوقی وکیل وکیل یاب موسسه حقوقی وکیل حقوقی موسسه حقوقی تهران فروش زمین کرج فروش زمین شمال آگهی فروش زمین فروش زمین تهران خرید زمین کرجخرید زمین حومه کرج املاک سرمایه کارشناسی ملک گرافیک ابزار گرافیک دانلود گرافیک سایت گرافیک مجله گرافیک مجله های گرافیکی سایت تخصصی گرافیک همیار گرافیک

خنثی سازی نقشه تروریست ها برای بمبگذاری در مسکو

پلیس روسیه

سرویس امنیت ملی روسیه امروز پنجشنبه ۴ عضو داعش را که قصد بمبگذاری در زیرساخت های حمل و نقل مسکو داشتند، بازداشت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سرویس امنیت روسیه از بازداشت ۴ مظنون همکاری با داعش که قصد انجام حملات تروریستی در مسکو را داشتند، خبر داد.



گفته می شود مظنونین که همگی امروز پنجشنبه بازداشت شده اند دارای تابعیت روسیه یا یکی از کشورهای آسیای میانه هستند و ظاهرا قصد کارگزاری مواد منفجره در زیرساخت های حمل و نقل مسکو را داشته اند.


در عین حال، همه بازداشت شدگان بعد از انجام عملیات تروریستی که نقشه آن را در سر می پروراندند، قصد عزیمت به سوریه برای جنگیدن در کنار عناصر داعش را داشته اند.


در جریان یورش پلیس به مخفیگاه مظنونین، علاوه بر سلاح گرم و مهماتی چون نارنجک، یک آزمایشگاه ساخت بمب به همراه مواد اولیه تهیه آن کشف شد.

http://www.mehrnews.com/

*

*


**


****

*

*

بنر تبلیغاتی چیست تبلیغات بنری چیست بنر چیست

dubai logo design logo design تصمیم شعار تصمیم الملصق banner design dubai banner design business card design dubai business card designتصمیم بطاقة الأعمال طراحی لوگوطراحی آرم طراحی لوگو حرفه ای طراحی بنر طراحی بنر تبلیغاتی طراحی بنر حرفه ای

کاتالوگ اینترنتی آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ طراحی و چاپ کارت ویزیت طراحی حرفه ای کارت ویزیت طرح لایه باز دانلود فونت فارسی طراحی سایت طراحی وب سایت .طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور ,طراحی کاور , طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک ,طراحی لوگو , تعرفه طراحی , طراحی استند , طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور , کاور اهنگ ,هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس ,فروشگاه محصولات گرافیکی ,طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه باز, طرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسی, طراحی بنر گیف,طراحی بنر فلش, طراحی کارت ویزیت آنلاین

مشاوره حقوقی وکیل وکیل یاب موسسه حقوقی وکیل حقوقی موسسه حقوقی تهران فروش زمین کرج فروش زمین شمال آگهی فروش زمین فروش زمین تهران خرید زمین کرجخرید زمین حومه کرج املاک سرمایه کارشناسی ملک گرافیک ابزار گرافیک دانلود گرافیک سایت گرافیک مجله گرافیک مجله های گرافیکی سایت تخصصی گرافیک همیار گرافیک

کارت ویزیت طراحی سایت

کارت ویزیت طراحی سایت از جمله موضوعاتی است که بیشتر از سوی مدیران یا افراد متخصص در زمینه طراحی وب سایت سفارش داده می شود ، سفارش کارت ویزیت با موضوعاتی مختلفی شدنی است ( البته به جز موضوعاتی مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران ) باشد ، اما موضوع طراحی سایت جزو موضوعات خاص و ویژه ای است ، چراکه برای طراحی کارت ویزیت با این مضنون مخاطبان خاصی را دنبال می کند .
کارت ویزیت طراحی سایت

همانند دیگر طرح های کارت ویزیت ، از این ابزار ( Business Card ) هم همواره برای کاربرد بهینه و برقراری ارتباط استفاده می شود ، در آن به طور معمول از متن هایی قبیل > عدد تماس ها ، آدرس تارنمای اینترنتی ، پست الکترونیکی و در صورت داشتن مکان فیزیکی . آدرس محل پیشه ( شرکت طراحی سایت ) را ذکر میکنیم .
جنس کارت ویزیت طراحی سایت کدامند ؟
در گزینش جنس کارت بازرگانی ، دستتان به نکویی باز است ، البته شاید نتوانیم بعضی جنس های کارت با توانایی های جذابی که در بیرون از مرز های کشور با تکنولوژی دستگاه های روز دنیا چاپ کارت ویزیت میشوند را داشته باشیم ، اما با وجود منابع تقریبا محدود ، شما می توانید به سلیقه ی خود انتخاب مناسب و در شأن کاری که دارید یک جنس کارت ویزیت طراحی سایت خوبی را برای این ابزار قدرمند ( کارت ویزیت ) انتخاب کنید .
پیشنهاد مرور صفحات : طراحی بنر – طراحی کاتالوگ – طراحی بروشور – طراحی لوگو
تصوراتی که برای طراحی کارت ویزیت طراحی سایت وجود دارد !
وقتی واژه طراحی سایت بر سر زبانمان می آید ، ناخداگاه حس خاصی به ما دست میدهد ، چرا که همچنان افرادی که توانایی و دانش طراحی سایت در سطح حرفه ای را داشته باشند ، جزو افراد و شرکت های خاص محسوب می شوند . و در ادامه آن وقتی برای چنین موضوع نیازمند کارت ویزیت هستیم ، به طور معمول می بایست هم از لحاظ طراحی جزو رده حرفه ای باشد و هم از لحاظ چاپ کارت ویزیت .
با وجود این مسئله شرکت های معتبری هم وجود دارند که همچنان سادگی در طراحی کارت ویزیت و تمرکز خود را بر روی جنس مرغوب کارت ویزیت نشانه می گیرند .
نمونه کارت ویزیت طراحی سایت
طراحی کارت ویزیت طراحی سایت


بروشور ساختمانی

طراحی بروشور ساختمانی جز موضوعاتی است که در کشور ما به واقع کمتر از دیگر کشور های صاحب سبک به چاپ می رسد ، کمی توجهی به این موضوع ، منظور کاتالوگ و بروشور ساختمانی ، سبب شده تا در این زمینه تبلیغات محدودی داشته باشیم ، البته شایان به ذکر است که این مورد نه اینکه وجود نداشته باشد . اما در کشور ما خصوصا در سایت ها و دفاتر مشاورین املاک به ندرت مورد استفاده قرار میگیرد .

طراحی بروشور ساختمانی


همانطور که میدانید ، با توجه به اهمیت موضوع ساختمان در هر کشور . مبحث املاک را جزو مباحث مهم و تاثیر گذار در اقتصاد هر منطقه ای به حساب می آید . به طوری شما میتوانید با توجه به تبلیغات مناسب اینترنتی و کاغذی اعم از : طراحی بنر ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی کارت ویزیت و چاپ آن ها حتی در وضعیت رکود بازاری تحول خوبی را ایجاد کنید ، یا به نوعی با تبلیغات گسترده و مناسب و مشتریان را به خوبی جذب یک ملک خاص کنید .

بروشور ساختمان در چه موارد کاربرد دارد ؟

اگر شما یک ساختمان یا یک آپارتمان در دست دارید و میخواهید شخصا به فروش آن بپردازید ، طراحی بروشور و چاپ آن جزو گزینه های مناسب و تاثیر گذار در امر فروش برای شما خواهد بود . در کنار آن اگر شما جزو اصناف ملکی ( مشاورین املاک ) هستید هم می توانید برای ارائه بروشور یا کاتالوک در کنار تبلیغات دیگر مثل بنر و کارت ویزیت به مشتریان خود میتوانید تحول خوبی در صنف خود ایجاد کنید . در هر دو حالت بروشور این قابلیت را برای شما ایجاد میکند ،که با وجود چند بخش بودن بتوانید به تصاویر و توضیحاتی درباره املاک قابل فروش بپردازید . البته افراط در این باره تاثیر منثبتی برای شما نخواهد داشت و چه در طراحی کاتالوگ و چه در طراحی بروشور میبایست برجسته ترین مورد و توضیحات قرار دهید .

جهت سفارش خود میتوانید از اینجا شروع کنید > سفارش بروشور

نمونه بروشور ساختمانی


بروشور ساختمانی

بروشور, بروشور ساختمان, بنر, چاپ, سفارش بروشور, طراحی, طراحی بروشور, طراحی بروشور ساختمان, طراحی بروشور ساختمانی, طراحی بنر, طراحی کاتالوگ, طراحی کارت ویزیت, کارت ویزیت

مطالب مرتبط طراحی گرافیک

123